Tag: TV Barrandov

Články k tagu

Soukupův obrat. Může žena lhát?

Skutečně se to stalo. Partnerství nejpilnějšího tuzemského (možná nejen) televizního moderátora Jaromíra Soukupa a prezidenta Miloše Zemana je passé. Hlava státu už na TV Barrandov nebude čelit pronikavým Soukupovým otázkám, už mezi nimi nenastane to myšlenkové jiskření, které často hrozilo vyzkratovat televizní přijímače. V panu Soukupovi se, zdá se, navíc probudil jeho vnitřní sluníčkář, rozpravy se Zemanem snad má nahradit seriál o mladých lidech, kteří chtějí změnit svět k lepšímu. A co má jako být tohle?

Rozchod Hradu s Barrandovem? Budoucnost Týdne s prezidentem je nejistá

Pravidelné každotýdenní rozhovory Miloše Zemana s Jaromírem Soukupem jsou možná minulostí. Napovídá tomu aspoň lednová programová koncepce TV Barrandov, ve které už ve čtvrtečním prime-time po 20. hodině pořad Týden s prezidentem nefiguruje. Nahradí ho nový seriál, jak upozornil Mediaguru.cz. Změnu mediální prezentace prezidenta potvrdil pro Echo24 i Hrad.

Každý sobě Soukupem

Uživatelstvo sociálních sítí minulý týden intenzivně prožívalo rekondiční pobyt prezidenta Zemana ve vojenské nemocnici, došlo na mnohé „reinterpretace“ a „rekontextualizace“ slova rekondiční, více či méně vkusné šprýmy na téma prezidentova zdravotního stavu i komentáře pobouřené až poplašené (zas nám něco tají). Ne úplně málo lidí taky využilo šanci projevit se skutečně zlomyslně.

Soukupově straně hrozí konec. Hnutí List si nezvolilo vedení, vnitro je může rozpustit

Hnutí List, jehož vznik před více než půl rokem oznámil Jaromír Soukup, možná skončí dřív, než začalo s činností. Ze zákona totiž musí všechna politická uskupení do šesti měsíců od svého vzniku zorganizovat ustavující kongres, kde si mají zvolit předsednictvo a další členy vedení. Ministerstvo vnitra však dosud nemá žádnou zprávu o tom, že by taková schůze Listu proběhla. Může proto hnutí rozpustit, upozorňuje deník Mf Dnes. Čas na nápravu má do konce září, tedy jen několik dní.

Zeman zlehčuje úlohu Petříčka v cestě Babiše za Trumpem. Jeho zvážení místa ve vládě je vydírání

Po komunistech se do ministra zahraničí Tomáše Petříčka (ČSSD) ve čtvrtek opřel rovněž Miloš Zeman. Prezident se nechal slyšet, že ho zklamalo Petříčkovo vystupování při nedávné návštěvě Ukrajiny, protože se tam nepostavil proti novému zákonu, který rozšiřuje řady válečných veteránů o kontroverzní banderovce. Zeman se v pořadu Týden s prezidentem na televizi Barrandov také pozastavil nad ministrovým prohlášením, že zváží své místo ve vládě, pakliže nebude zvolen místopředsedou sociální demokracie.

Prezident Zeman o Ťokovi, Petříčkovi, Gerlochovi nebo banderovcích

Miloš Zemana ve čtvrtek v pořadu Týden s prezidentem vedl, že časté střídání ministrů dopravy protahuje výstavbu silnic a dálnic. "Takže si myslím, že je ještě potřeba dát mu určitou šanci," řekl prezident k Danu Ťokovi (za ANO) v televizi Barrandov. Kvůli problémům kolem výstavby a úklidu dálnic se vyslovil pro odchod generálního ředitele Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Jana Kroupy. "Tam milosrdenství nepřichází v úvahu," podotkl. "Nevyhodíme-li některé svoje podřízené, budeme vyhozeni sami," řekl také k Ťokovi.

Trestní oznámení ho neodradilo. Soukup pokračuje v osobních útocích

Generální ředitel, moderátor a nově i politik Jaromír Soukup dál pokračuje ve svých útocích. V jednom ze svých pořadů nazvaném Moje zprávy začal urážet redaktorku pořadu 168 hodin Noru Fridrichovou a generálního ředitele ČT Petra Dvořáka, na které podal v pondělí trestní oznámení za poškození dobrého jména jeho společností. Česká televize pro Echo24 uvedla, že podávat trestní oznámení je právo každého.

Soukup žaluje šéfa ČT Dvořáka a moderátorku Fridrichovou. Pořad 168 hodin žene před televizní radu

Mediální podnikatel Jaromír Soukup, který vlastní vydavatelství Empressa Media a je generálním manažerem TV Barrandov, kde má i své vlastní pořady, podává trestní oznámení na generálního ředitele České televize (ČT) a moderátorku pořadu 168 hodin Noru Fridrichovou. Redaktoři a editoři, kteří v nedělním pořadu v uplynulých dvou týdnech informovali o velkých dluzích Soukupových společností, se měli „dopustit lživých a manipulativních výroků, které dlouhodobě poškozují dobré jméno mých firem,“ sdělil Jaromír Soukup v prohlášení, které zaslal deníku Echo24.

Baxa se mi mstí, míní Zeman. Funkci v Ústavním soudu mu prý nenabízel

Pokud by se prokázalo tvrzení bývalého předsedy Nejvyššího soudu Josefa Baxy, že mu prezident Miloš Zeman naznačoval jmenování do čela Ústavního soudu výměnou za ovlivňování rozsudku, byl by to trestný čin minimálně ve stádiu přípravy nebo i pokusu. Uvedl to dnes v rámci interpelací ve Sněmovně ministr spravedlnosti Jan Kněžínek (za ANO) na dotaz předsedy pirátských poslanců Jakuba Michálka ke kauze údajného ovlivňování soudců Hradem. Podle Zemana se mu Baxa mstí za to, že jmenoval novým předsedou Nejvyššího správního soudu (NSS) Michala Mazance. Řekl to ve čtvrtek v televizi Barrandov.

Zástupci ODS už nebudou chodit do Soukupových pořadů, oznámila strana

Občanští demokraté odmítají nadále chodit do pořadů mediálního magnáta a nově i politika Jaromíra Soukupa (List Jaromíra Soukupa). Stali se tak první parlamentní stranou, která veřejně jako celek odmítla účast v pořadech majitele TV Barrandov. Jedná se podle nich o „politického soupeře“. ODS už mu „nechce asistovat a pomáhat v kampani“. Oznámila to v úterý odpoledne stranická mluvčí Jana Havelková.

Jsou to čučkaři a plácají. Zeman se tvrdě pustil do BIS a její zprávy. Reportéry Seznamu má za pitomce

Varování českých zpravodajců před ruskými a čínskými špiony se neopírá ani o jeden důkaz, nechal se v pořadu Týden s prezidentem na televizi Barrandov slyšet Miloš Zeman. Ten tvrdě zkritizoval zpravodajskou službu BIS a její výroční zprávu za loňský rok, když pracovníky služby označil za "čučkaře" a přidal, že o ruském a čínském vlivu jen bez doložení "plácá", zatímco BIS naopak selhává v odhalování islámských teroristů na českém území. Argumentoval nedávnou kauzou bývalého pražského imáma obviněného z terorismu.

Lidi, co na mě pískali, byli zaplacení, řekl Babiš

Dav protestujících, který pískal před Českým rozhlasem, byl zaplacený, řekl premiér Andrej Babiš ve čtvrtečním pořadu Duel Jaromíra Soukupa. Jeho projev k 50. výročí sovětské okupace 1968 podle šéfa ANO přerušili jeho političtí odpůrci. „Lidi, co na mě pískali… to byli zaplacený lidi,” uvedl premiér na TV Barrandov, aniž byl dotázán na důkazy. „Byli to političtí odpůrci na objednávku,” dodal.