Jančura skuhrá nad konkurencí
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Radim Jančura, majitel společnosti RegioJet, která se ještě pod značkou Student Agency proslavila žlutými autobusy, si stěžuje na konkurenta, jenž mu vyrostl v revíru, jemuž dosud dominoval. FlixBus podle něj chce převálcovat trh nízkými cenami, aby poté zdražil.
Jančura mu zasílá předžalobní výzvu a chce se také obrátit na Evropskou komisi. FlixBus celkem logicky namítá, že si může dovolit jezdit za nižší ceny než Jančura, protože na rozdíl od něj nemusí platit za stevardky, noviny, časopisy a nápoje, které Jančura svým zákazníkům nabízí v ceně jízdného. Právě poměrem cena – pohodlí Jančura, kdysi ovládl trh dálkových autobusových linek. Teď si stěžuje, že někdo přichází s jiným obchodním modelem a přetahuje mu zákazníky cenou.