Google zůstává nejhodnotnější značkou světa. Kdo je za ním?
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
V čele žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ Top 100 zůstává internetová firma Google. Hodnota značky Google se meziročně zvýšila o sedm procent na 245,6 miliardy dolarů (5,7 bilionu Kč). Informuje o tom na svých internetových stránkách společnost Millward Brown, která žebříček sestavuje.
Druhé místo letos opět obsadila technologická společnost Apple, za kterou následovala softwarová firma Microsoft. Celková hodnota stovky nejcennějších značek světa oproti loňskému roku stoupla o osm procent na 3,6 bilionu dolarů.
Do první desítky, které dominují americké společnosti, se letos poprvé probojovala čínská technologická značka Tencent.
Deset nejcennějších značek světa v roce 2017:
1.Google
2.Apple
3.Microsoft
4.Amazon
5.Facebook
6.AT&T
7.Visa
8.Tencent
9.IBM
10.McDonald‘s