ČSOB je Nejlepší bankou 2017, neživotní pojišťovnou pak Česká pojišťovna

ČSOB je Nejlepší bankou 2017, neživotní pojišťovnou pak Česká pojišťovna

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Echo Prime

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Echo Prime

Československá obchodní banka se po loňském druhém místě stala Nejlepší bankou 2017. Neživotnímu pojištění vévodí Česká pojišťovna, životnímu ČSOB Pojišťovna. O vítězích výzkumu Nejlepší banka 2017 a Nejlepší pojišťovna 2017 rozhodly stovky kritérií z pohledu klienta a téměř 30 ekonomických ukazatelů, oznámili ve středu pořadatelé. Výzkum zpracovává analytická agentura Datank.

ČSOB uspěla díky klientskému servisu. Bance se také vyplatila vyrovnanost v jejím přístupu a skutečnost, že ani v ostatních oblastech nijak nezaostávala. Podržela ji zejména vysoká rentabilita a také nejlepší výsledek krytí úvěrů, dodali pořadatelé.

Druhá se umístila Raiffeisenbank, které se podařilo zvýšit podíly na trhu v úvěrech a depozitech. Třetí Česká spořitelna uspěla především v akcionářském pohledu. V kategorii klientsky nejpřívětivější banky 2017 si dominantní pozici udržela Raiffeisenbank.

Mezi neživotními pojišťovnami letos vyhrála Česká pojišťovna, která si odnesla také titul klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovny 2017. Na druhém místě skončila Kooperativa, která bodovala v akcionářském pohledu a současně udržela standard v klientské oblasti. Třetí skončila Česká podnikatelská pojišťovna. Titul nejlepší životní pojišťovna 2017 získala ČSOB Pojišťovna před Komerční pojišťovnou a ČP. Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovnou se stala Allianz, která si polepšila v dostupnosti i komunikaci.

V kategorii Bankovní inovátor 2017 zvítězila ČSOB s aplikací NaNákupy, která přesouvá peněženku do telefonu. V kategorii Pojišťovací inovátor 2017 bodovala Allianz s autopojištěním podle ujetých kilometrů. Druhým nejdůležitějším rizikovým faktorem pro pravděpodobnost pojistné události v autopojištění je totiž právě počet ujetých kilometrů.

,

1. listopadu 2017