Investor Mička koupil 80 procent módní značky Pietro Filipi
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Společnost C2H českého investora Michala Mičky koupila 80 procent české módní značky Pietro Filipi od zakladatele firmy Petra Hendrycha. Investice za několik desítek milionů korun je podle firmy určena hlavně na zvýšení kvality produktů, aby byla značka více konkurenceschopná.
Mička se zároveň posouvá do pozice výkonného ředitele Pietro Filipi a bude řídit veškeré dění ve společnosti. „Chceme posunout především kvalitu produktů a také technologie. Až upevníme postavení na českém trhu a vybudujeme kvalitní online zázemí, rádi bychom rozšířili naše zastoupení na zahraničních trzích,“ dodal Mička.
Nový majitel se chce soustředit na proměnu Pietro Filipi ve společnost připravenou reagovat na potřeby trhu především v online světě. V plánu je i stabilizace uvnitř společnosti a investice do zaměstnanců.
Pietro Filipi své produkty nechává z 80 procent vyrábět v Česku a na Slovensku. „Rozhodli jsme se jít cestou evoluce, ne revoluce. I z toho důvodu ve společnosti i nadále zůstává Hendrych,“ podotkl Mička.
Hlavní myšlenkou investiční společnosti C2H (Capital to Human) je investovat do společností, které mají potenciál zhodnocení v násobcích investovaného kapitálu. Primárně se zaměřuje na příležitosti v ČR, protože si klade za cíl pomáhat českým firmám expandovat.
Pietro Filipi vznikla v roce 1993. V současné době má podle svého webu prodejní místa na více než 20 místech v Česku, včetně velkých obchodních center. Firma má obchody i na Slovensku, v Bělorusku, Kazachstánu, Litvě, Lotyšsku, Rusku a na Ukrajině.