Cesta Borise Kollára do politiky
Na podruhé v barvách jeho vlastního hnutí Sme rodina to slovenskému podnikateli vyšlo. V roce 2010 ve volbách do Slovenské národní rady na kandidátce strany Únia – strana pre Slovensko neuspěl, ale k dotacím včetně 5,3 mil. eur z eurofondů se dostal.
Přesto zvládnout víkendové volby už ale možná bylo nutnou diverzifikací či pojistkou. Soudě podle dostupných výsledků jeho dvou nejvýznamnějších firem Fun Media Group (Fun Radio) a Goimpex Bratislava (Park Snow Donovaly) na tom Kollár-podnikatel nebude až tak skvěle jako Kollár-politik.
Ve finančním roce, který končil v dubnu 2014, byl lyžařský areál ve ztrátě půl milionu eur. V roce 2014 mělo Fun Radio zisk pouhých 11 tis. eur. Kollárovi v obou sektorech, zdá se, šlapou na paty investoři z J&T. Chce je Kollár expanzí do politiky dohnat, nebo si na ně z poslanecké lavice došlápnout?