Alstom zahajuje exkluzivní jednání o prodeji továrny v Reichshoffenu se Škodou Transportation
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
O fabriku v Reichshoffenu má vedle Škody Transportation, která je vlastnictví skupiny PPF Petra Kellnera, i španělský koncern CAF, který patří k největším evropským výrobcům vlaků. Ten by ale podle Les Echos mohl představovat mnohem ambicióznějšího rivala pro Alstom na francozuzském i evropském trhu než plzeňská Škoda. Alstom v této fázi „nechce věc komentovat“.
Ve fabrice v Reichshoffenu se ročně vyrábí na 50 souprav Coradia. Tyto meziměstské a regionální vlaky ve variantě Coradia Polyvalent dosahují rychlosti až 160 km. Soupravy se vyrábí jak v konfiguraci s naftovými, tak s elektrickými motory.
Závod zaměstnává na 850 pracovníků a tamní odbory se již vyjádřily, že preferují španělský koncern.