SPM Invest koupila značku pánské módy FERATT: Chceme dopřát mužům top kvalitu a zážitek z nákupu
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Investiční skupina SPM se stala stoprocentním vlastníkem tradiční české značky prémiové pánské módy FERATT. A hostem podcastu HROT byla Karin Lauková, vedoucí retail divize investičního fondu SPM. Podle Laukové se firma připravuje na expanzi a modernizaci včetně rozvoje e-commerce a otevření nových poboček.
FERATT je tradiční česká značka, která se odlišuje od levné a rychlé módy dostupné na online tržištích. Společnost chce i nadále poskytovat osobní poradenství, vysokou kvalitu materiálů a střihů, a zážitek, který internetové obchody nemohou nahradit. „Věříme, že zákazníci stále hledají osobní přístup a prvotřídní kvalitu. Naše investice do Ferattu pomůže posílit jeho pozici mezi lídry na trhu pánské módy,“ říká Lauková.
Aktuálně má Feratt 15 prodejen, většinou na Moravě a ve východních Čechách. SPM však vidí velký potenciál v rozšíření do západních Čech – jedním z prvních cílů je Plzeň. Vedle fyzických prodejen se firma chystá posílit e-commerce, která zatím nebyla plně využita. „Chceme vytvořit strategii, která zákazníkům umožní propojení online a offline světa. Cílem je, aby si zákazník mohl vybrat online, ale osobně si zboží vyzkoušet, případně využít služeb našich poradců,“ vysvětluje Lauková.
SPM Invest v minulosti získala většinový podíl ve společnosti Danidarks, pod kterou spadá značka Pietro Filipi. Zatímco Ferat se specializuje na pánskou módu, Pietro Filipi se bude nově soustředit výhradně na dámskou módu „Vidíme velkou synergií mezi oběma značkami. Každá má svůj směr a cílovou skupinu, ale společně představují českou prémiovou módu,“ doplňuje Lauková.
Diskuze
Komentáře jsou přístupné pouze pro předplatitele. Budou publikovány pod Vaší emailovou adresou, případně pod Vaším jménem, které lze vyplnit místo emailu. Záleží nám na kultivovanosti diskuze, proto nechceme anonymní příspěvky.