Novým obchodním ředitelem SPM MEDIA se stal Jiří Otevřel
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Vydavatelství SPM MEDIA, které má v portfoliu Echo24, Týdeník Echo, Hrot24, měsíčník HROT, Radio Prostor a vývojové studio Coolpany, má od 4. listopadu nového obchodního ředitele Jiřího Otevřela. Přichází z vydavatelství MAFRA, ve kterém působil více než dvě dekády. V té poslední zastával pozici obchodního ředitele a patří mezi přední obchodní manažery v mediální branži.
„Akvizicí Jiřího Otevřela na vrcholnou manažerskou pozici v našem vydavatelství jasně demonstrujeme naše ambice stát se silným a ekonomicky prosperujícím vydavatelským domem. S Jiřím Otevřelem se znám již z dob svého působení ve vydavatelství MAFRA, kde zastával vrcholnou pozici obchodního manažera. Věřím, že s Jiřím dokáže SPM MEDIA velké věci,“ říká ředitel vydavatelství SPM MEDIA Dalibor Balšínek.
„SPM MEDIA je unikátní projekt na českém mediálním poli a věřím, že se nám společně podaří pro tento projekt získat nové klienty a zajímavé mediální rozpočty,“ říká nový obchodní ředitel SPM MEDIA Jiří Otevřel.
SPM MEDIA se začalo formovat v létě 2023, kdy u počátků stála společnost Echo Media, a. s., s deníkem Echo24 a Týdeníkem Echo. Následně mediální vydavatelství začalo provozovat stanici Radio Prostor a v září 2023 se rozšířilo i o společnost HROT MEDIA, a. s., která vznikla akvizicí společnosti HROT, s. r. o.
Echo24 je podle posledních dat nejvíce rostoucím zpravodajským serverem na českém trhu. Týdeník Echo pak v letošním roce roste prodejem na stáncích o 10 procent, na předplatném je pak nárůst až o 50 procent, čemuž významnou měrou přispěla také produkce podcastů Pravda neexistuje Terezy Matějčkové, Porada Echa a Echo Pavla Štrunce. Některé epizody dosahují až 160 tisíc zhlédnutí. Echo Media, a. s., je rovněž úspěšným vydavatelem knižních titulů.
Nečekaně pozitivně byl pak přijat rebranding značky HROT. U čtenářů i klientů získal ohlas měsíčník HROT pod vedením Tomáše Otty a velký nárůst návštěvnosti zaznamenává i Hrot24, který řídí Michael Skřivan. Hrot24 se chystá v blízké době představit novou grafickou podobu a vstoupit také do projektu NetMonitor. Další rozvoj vydavatelství SPM MEDIA připravuje také s rádiovou stanicí Radio Prostor.
Mediální skupinu SPM MEDIA vlastní zakladatelé globálně úspěšného herního studia Bohemia Interactive, které se řadí na špičku světových herních vývojářských studií, a partneři v české investiční skupině SPM Marek Španěl a Slavomír Pavlíček. Od roku 2023 celé vydavatelství sídlí v nově vzniklé budově na pražském Smíchově.Vydavatelství SPM MEDIA, které má v portfoliu Echo24, Týdeník Echo, Hrot24, měsíčník HROT, Radio Prostor a vývojové studio Coolpany, má od 4. listopadu nového obchodního ředitele Jiřího Otevřela. Přichází z vydavatelství MAFRA, ve kterém působil více než dvě dekády. V té poslední zastával pozici obchodního ředitele a patří mezi přední obchodní manažery v mediální branži.