NOVÁ POSILA SPM MEDIA

Novým obchodním ředitelem SPM MEDIA se stal Jiří Otevřel

NOVÁ POSILA SPM MEDIA
Novým obchodním ředitelem SPM MEDIA se stal Jiří Otevřel

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .

Echo Prime

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Echo Prime

Vydavatelství SPM MEDIA, které má v portfoliu Echo24, Týdeník Echo, Hrot24, měsíčník HROT, Radio Prostor a vývojové studio Coolpany, má od 4. listopadu nového obchodního ředitele Jiřího Otevřela. Přichází z vydavatelství MAFRA, ve kterém působil více než dvě dekády. V té poslední zastával pozici obchodního ředitele a patří mezi přední obchodní manažery v mediální branži.

„Akvizicí Jiřího Otevřela na vrcholnou manažerskou pozici v našem vydavatelství jasně demonstrujeme naše ambice stát se silným a ekonomicky prosperujícím vydavatelským domem. S Jiřím Otevřelem se znám již z dob svého působení ve vydavatelství MAFRA, kde zastával vrcholnou pozici obchodního manažera. Věřím, že s Jiřím dokáže SPM MEDIA velké věci,“ říká ředitel vydavatelství SPM MEDIA Dalibor Balšínek.

„SPM MEDIA je unikátní projekt na českém mediálním poli a věřím, že se nám společně podaří pro tento projekt získat nové klienty a zajímavé mediální rozpočty,“ říká nový obchodní ředitel SPM MEDIA Jiří Otevřel.

SPM MEDIA se začalo formovat v létě 2023, kdy u počátků stála společnost Echo Media, a. s., s deníkem Echo24 a Týdeníkem Echo. Následně mediální vydavatelství začalo provozovat stanici Radio Prostor a v září 2023 se rozšířilo i o společnost HROT MEDIA, a. s., která vznikla akvizicí společnosti HROT, s. r. o.

Echo24 je podle posledních dat nejvíce rostoucím zpravodajským serverem na českém trhu. Týdeník Echo pak v letošním roce roste prodejem na stáncích o 10 procent, na předplatném je pak nárůst až o 50 procent, čemuž významnou měrou přispěla také produkce podcastů Pravda neexistuje Terezy Matějčkové, Porada Echa a Echo Pavla Štrunce. Některé epizody dosahují až 160 tisíc zhlédnutí. Echo Media, a. s., je rovněž úspěšným vydavatelem knižních titulů.

Nečekaně pozitivně byl pak přijat rebranding značky HROT. U čtenářů i klientů získal ohlas měsíčník HROT pod vedením Tomáše Otty a velký nárůst návštěvnosti zaznamenává i Hrot24, který řídí Michael Skřivan. Hrot24 se chystá v blízké době představit novou grafickou podobu a vstoupit také do projektu NetMonitor. Další rozvoj vydavatelství SPM MEDIA připravuje také s rádiovou stanicí Radio Prostor.

Mediální skupinu SPM MEDIA vlastní zakladatelé globálně úspěšného herního studia Bohemia Interactive, které se řadí na špičku světových herních vývojářských studií, a partneři v české investiční skupině SPM Marek Španěl a Slavomír Pavlíček. Od roku 2023 celé vydavatelství sídlí v nově vzniklé budově na pražském Smíchově.Vydavatelství SPM MEDIA, které má v portfoliu Echo24, Týdeník Echo, Hrot24, měsíčník HROT, Radio Prostor a vývojové studio Coolpany, má od 4. listopadu nového obchodního ředitele Jiřího Otevřela. Přichází z vydavatelství MAFRA, ve kterém působil více než dvě dekády. V té poslední zastával pozici obchodního ředitele a patří mezi přední obchodní manažery v mediální branži.