Slevový obr mění majitele

Českou slevovou jedničku Slevomat.cz kupují Britové

Slevový obr mění majitele
Českou slevovou jedničku Slevomat.cz kupují Britové

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Investiční skupiny Miton, Enern a In-Bridge prodaly server Slevomat.cz britské skupině Secret Escapes. Součástí transakce je i slovenský Zlavomat.sk a agregátor slev Skrz.cz. Ve všech zmíněných firmách získá nový vlastník stoprocentní podíl. Informoval o tom na svém webu měsíčník Forbes. Cenu účastníci transakce neuvedli.

Secret Escapes je jeden z předních světových prodejců luxusních dovolených na internetu, který svým 42 milionům členů nabízí slevy v pečlivě vybraných luxusních hotelech. Skupina byla založena v roce 2011 ve Velké Británii a od té doby se rozšířila na 21 trhů v Evropě, Severní Americe a Asii. Secret Escapes podpořila řada významných investorů, včetně Google Ventures, Index Ventures a mnoha dalších.

„Slevomat je díky týmu Marie Chytilové skvěle vedená a finančně zdravá firma se silným tržním postavením, takže o něj byl dlouhodobě velký zájem. Stejně tak nový vlastník ocenil i výborné vedení Zľavomatu a Skrz a počítá s ním i v budoucnu. Máme radost, že se nám podařilo jako partnera získat právě globálního hráče Secret Escapes, což je myslím i pro týmy ve všech firmách velká příležitost,“ uvedl zakládající partner Mitonu Tomáš Matějček.

Slevomat.cz založil v roce 2010 Tomáš Čupr. Do společnosti poté majetkově vstoupila investiční skupina Miton, v roce 2011 pak skupina Enern a In-Bridge. Mitonu ve Slevomatu do prodeje patřil většinový podíl 55,5 procent, Enern společně se zakladatelem Tomášem Čuprem drželi 36 procent a In-Bridge 8,5 procenta.

„Je to fantastický úspěch pro všechny akcionáře a management firmy. Málokdy se stane, že se sejde tolik kvalitních lidí nad jednou firmou a vybudují tak skvělý příběh. Myslím, že ze všech stran všechno krásně zapadlo do sebe,“ dodal Čupr.

Denní návštěvnost portálu se pohybuje mezi 200 000 až 300 000 uživatelů a loni Slevomat.cz zprostředkoval zážitky a služby za téměř dvě miliardy Kč.

 

,

29. srpna 2017