Budoucnost reklamy

Saúdský dovozce bazénů zcenzuroval reklamu. Ženu nahradil balónem

Budoucnost reklamy
Saúdský dovozce bazénů zcenzuroval reklamu. Ženu nahradil balónem

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .

Echo Prime

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Echo Prime

Obchodní řetězec Saco působící v Saúdské Arábii zcenzuroval twitterovou reklamu na bazén od kalifornského výrobce. Ten byl původně prezentovaný jako rodinný, po úpravě však ženu nahradil nafukovací balón a zbylí členové rodiny se v něm koupou oblečení.

Na původní fotografii se v bazénu koupala celá rodina, tedy žena, muž a tři děti. Zatímco muž a děti dostali po úpravě oblečení, žena z obrázku zmizela zcela a nahradil ji nafukovací balón, jehož neumělý obraz se odráží na vodní hladině. Dětem ještě grafik rozpixeloval obličeje, aby nebyly k poznání.

Reklamu zveřejnil obchodní řetězec Saco na Twitteru společně s textem, který láká na svou nejnovější nabídku. Upozorňuje na široký výběr bazénů a příslušenství. Reklama vzbudila na Twitteru pobavené reakce.

, mk