svátky a nákupy

Nákupní šílenství nekončí. V internetových obchodech začínají povánoční výprodeje

svátky a nákupy
Nákupní šílenství nekončí. V internetových obchodech začínají povánoční výprodeje

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Echo Prime

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Echo Prime

V internetových obchodech v úterý začínají povánoční výprodeje. Obchodníci slibují slevy v desítkách procent. Sezónními výprodeji si prodejci uvolňují místo ve skladech, aby mohli nakoupit nové zboží. Velké obchodní řetězce se otevřou zákazníkům až 27. prosince. "Slevy, které počítáme z doporučených maloobchodních cen nebo cen při zahájení prodeje, dosáhnou až 80 procent," uvedl marketingový ředitel CZC.cz Milan Duda. Největšími trháky výprodejů mají být mobilní telefony, notebooky, televize, herní konzole či audio.

V Datartu potrvají výprodeje do poloviny ledna. "Výrobky do výprodejů budeme postupně přidávat a nabídku top produktů obměňovat," dodala mluvčí Iva Pavlousková.

Také v e-shopu Alza.cz se nejvyšší slevy budou pohybovat kolem 80 procent. "Povánoční výprodeje startují hned po Štědrém dnu, tedy 25. prosince. Končí podle toho, jaký je zájem o produkty a kdy se vyprodají. Nejpozději však do konce ledna," uvedl projektový manažer obchodu Jaroslav Kotápiš.

Internetové obchody cílí hned po Vánocích především na ty, kteří dostali pod stromeček hotovost. Podle loňského průzkumu řetězce Albert chtějí mladí lidé do 34 let pod stromeček hlavně právě peníze. Preferuje je 44 procent z nich.

Řada on-line obchodníků spustila letos hlavní slevové akce na tzv. Černý pátek už na konci listopadu. Podle údajů srovnávače cen Heureka.cz byla letos nejsilnějším prodejním dnem v e-shopech v předvánočním období překvapivě neděle 25. listopadu. V předchozích letech šlo většinou o druhé pondělí v prosinci.

Češi letos utratí v internetových obchodech za zboží přes 133 miliard korun, meziroční růst dosáhne 15 až 18 procent, vyplývá to z údajů Asociace pro elektronickou komerci.

,

25. prosince 2018