Za miliardu koupil hotel v Brně. Chyběla tam skutečná pětihvězda, říká majitel Czech Inn
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete .
Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat
zde.
Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.
Hotelová síť Czech Inn kupuje brněnský hotel Barceló Brno Palace, cena se prý vyšplhala až na miliardu korun. „Je to mimořádně silný produkt a dobrý a žádaný hotel, náš hlavní klient je cestující z Čech, Brno je obchodní destinace, to je rozdíl oproti hotelům v Praze,” říká zakladatel Czech Inn Hotels Jaroslav Svoboda, který byl hostem podcastu Hrot Pavla Štrunce.
Svoboda mluví o tom, že jen v Praze je víc než padesát pěti hvězdičkových hotelů, ale jen málokterý dosahuje skutečné kvality hotelů v zahraničí. A právě na úroveň zahraničních luxusních hotelů chce dostat i hotel v Brně. „Pětihvězda na slevové portály a do slevy nepatří, jako klientovi mi vadí podezřele nízká cena, levná cena je vždycky past. Když hotel funguje dobře, nemá důvod zlevňovat,“ dodává Svoboda na téma ceny vs. kvality v luxusních ubytovacích zařízeních.
„Základní pilíř je infrastruktura, kdo má rychlý vlaky, hodně dálnic, dost letů, ta země žije na vyšší úrovni bez ohledu na to, kde startovala. V Česku je něco špatně, když se infrastruktuře jako na Západě ani nepřibližujeme. Našim společným zájmem by mělo být to zlepšit, hlavně když průmysl nejlepší vyhlídky nemá,” komentuje Svoboda situaci, kdy Česko výrazně zaostává v budování infrastruktury, a to omezuje i cestovní ruch, který má podle něj obrovský potenciál.