předvolební kampaň

Rudý chaos a cirkus. ODS vytáhla plakáty se Zemanem a Babišem

předvolební kampaň
Rudý chaos a cirkus. ODS vytáhla plakáty se Zemanem a Babišem

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Přihlásit se můžete zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Echo Prime

Obsah dostupný jen pro předplatitele.
Předplatné můžete objednat zde.

Pokud nemáte předplatné, nebo vám vypršelo, objednat si ho můžete zde.

Echo Prime

Opoziční ODS se rozhodla rozjet červnovou část kampaně s plakáty, ve kterých si bere „na paškál“ předsedu hnutí ANO Andreje Babiše, prezidenta Miloše Zemana a premiéra Bohuslava Sobotku (ČSSD). Reaguje tak na vládní krizi, která v posledních týdnech probíhala a která vznikla kvůli řadě podezření kolem Babiše. ODS věří, že uspět může se silným programem. Program hnutí ANO předseda ODS Petr Fiala nazval „koblihovým marketingem“ a dění na Hradě označil za cirkus.

„Po měsících politického cirkusu, chaosu a ostudy, kterou nám předváděly vláda, koaliční strany a Pražský hrad, chceme vrátit politickou diskusi tam, kam patří v tomto období necelých pět měsíců před volbami,“ uvedl Fiala. K tomu si navíc ODS připravila novou podobu plakátu, který by se měl objevit ve všech krajích.

Hlavními protagonisty plakátu jsou „strůjci vládní krize“ premiér Sobotka, dnes již bývalý ministr financí Babiš a prezident Zeman na rudém podkladu. V druhé části je popsaná alternativa, kterou ODS voličům nabízí, tedy silný program, poctivou politiku a stabilní zemi. Předseda volební kampaně poslanec Zbyněk Stanjura ale řekl, že většina předvolebních plakátů bude pozitivních a jen asi 10 procent bude mířit na politické soupeře.

program hnutí ANO předseda ODS Petr Fiala nazval „koblihovým marketingem“ a dění na Hradě označil za cirkus - FOTO: Echo24

„ODS se v červnu vrací k tomu, co jsme započali naší dubnovou programovou konferencí. Budeme pokračovat především v rámci naší kampaně za nižší daně a vyšší platy, v kampani za méně byrokracie a více svobody. Protože to jsou oblasti, které lidi zajímají,“ dodal. Fiala mimo jiné přirovnal program, který dělá hnutí ANO, ke koblihovému marketingu. „Následující volby mohou být buď o populismu a koblihovém marketingu, nebo si lidé mohou vybrat silný program,“ dodal Fiala.

Tisková konference je první z řady. ODS chce v následujících týdnech zhodnotit, co současná vláda a její představitelé během necelých čtyř let dokázali, a porovnávat to s vlastním programem. Debatovat tak budou jak téma vyšších mezd a nižších daní, tak třeba také bezpečnosti.